|
| | [Nápad]Vysílačka, rádiové frekvence aneb, jak na to? | |
|
+8Juggernaut Crow Kresh Mett Ambra Iluminates Mr.Bone Tattoo 12 posters | |
Autor | Zpráva |
---|
Tattoo 80% Ozáření
Počet příspěvků : 121
| Předmět: [Nápad]Vysílačka, rádiové frekvence aneb, jak na to? Mon Nov 19, 2012 3:12 pm | |
| Zdravím opět všechny přeživší a jiné živly.Dnes na robotě jsem se opravdu dlouhou dobu zamýšlel nad tím, jak se vlastně budeme dorozumívat v noci na hlídkách, pokud od sebe budeme v nebezpečnější vzdálenosti, nebo jen při pravidelných výpravách za surovinama. Hulákat po plání zřejmě ne, přílákalo by to pozornost nemrtvých. Mě však napadla teorie, která je realizovatelná. Zkušenosti týmu z mythie jsou jasné, Tým dokáže utvořit příkaz, dle své libosti. To mě dovedlo k názoru, že by tohle měla být poměrně hračka.
Jako samotná beta verze, by to mohlo uspět. Podívejme se tedy dále, jak by taková teorie mohla vypadat.
Samotný základový prvek, by byly příkazy:.vysilacka zap/on .vysilacka vyp/offPro stručné dorozumívání, mě napadla myšlenka generovaných vět. Tedy ID.ID - Hláška
1 - Jsem na přijmu, přepínám. 2 - Vzduch čistý, přepínám. 3 - Spojenec na obzoru, přepínám. 4 - Nepřítel v dohledu, přepínám....
A tak dále.
Nyní si ukažme hotový příkaz dvou využití.1..vysilacka ID [jména těch, kteří jsou pomyslě napojeni na tvou fekvenci]
- Spoiler:
.vysilacka 5 [Jakub, Osel, David, Superman, Methanol]
Příkaz způsobí následující: emot: *stiskl spínač na vysílačce a promluvil k ní*, say: [dle výběru ID, nebo níže uvedené 2. teorie]2..vysilacka "libovolný text" [jména těch, kteří jsou pomyslě napojeni na tvou fekvenci]
- Spoiler:
.vysilacka "Ahoj, říkají mi Pasák" [Jakub, Osel, David, Superman, Methanol] Příkaz způsobí následující: To samé co první teorie.Alternativní možnosti - public chat, party chat, raid chat, whisperVymýšlím to možná dost komplikovaně, ale co se týče, předvolených hlášek, dát si to do makra, rozhodně by mi to ulehčilo hraní, kdybych zpomaleně čuměl do monitoru.Možná jste si všimli, možná také ne, ale nedomyslel jsem hlavní a rovněž důležitou věc. A to "chat", kde by se objevovali tyto hlášky, nebo právě váš libovolný text. Popravdě, napsal jsem topic co nejdříve, jelikož bych to později zapoměl, jako právě tuto část, která mi vypadla. Pokud je tu tedy někdo kdo by se rád podělil o své nápady nebo názory, určitě neváhejte a piště sem. //edit:Zapoměl jsem dodat, že pro použití příkazu, je zapotřebí vlastnit item "Vysílačka"
Naposledy upravil TattooSWiPE dne Mon Nov 19, 2012 3:26 pm, celkově upraveno 2 krát | |
| | | Mr.Bone 60% Ozáření
Počet příspěvků : 61
| Předmět: Re: [Nápad]Vysílačka, rádiové frekvence aneb, jak na to? Mon Nov 19, 2012 3:21 pm | |
| O.o Super nápad! Ale něco podobného se dá vymyslet i v GHI. | |
| | | Tattoo 80% Ozáření
Počet příspěvků : 121
| Předmět: Re: [Nápad]Vysílačka, rádiové frekvence aneb, jak na to? Mon Nov 19, 2012 3:24 pm | |
| Tak mě napadá, on by server mohl vyhodit takovou ... custom hlášku, něco jako event message. Ale každá frakce (pokud vysílačku bude vlastnit) by tedy chtěla svou vlastni frekvenci, zbývá tedy vymyslet jak na to.
Případně výchozí možnost by byla: .vysilacka01 on/off, .vysilacka02 on/off a tak dále... což by bylo celkem dobré. | |
| | | Iluminates 20% Ozáření
Počet příspěvků : 15
| Předmět: Re: [Nápad]Vysílačka, rádiové frekvence aneb, jak na to? Mon Nov 19, 2012 3:28 pm | |
| Hm..zajímavý a hlavně skvostní nápad | |
| | | Ambra 40% Ozáření
Počet příspěvků : 23
| Předmět: Re: [Nápad]Vysílačka, rádiové frekvence aneb, jak na to? Mon Nov 19, 2012 4:30 pm | |
| Práve nad týmto som premýšľala tak deň, dva dozadu a zabudla som na to... Už viem, čo som chcela po tom Pedrovi. Skvostný nápad. :-D | |
| | | Mett 20% Ozáření
Počet příspěvků : 12
| | | | Kresh 60% Ozáření
Počet příspěvků : 46
| | | | Tattoo 80% Ozáření
Počet příspěvků : 121
| Předmět: Re: [Nápad]Vysílačka, rádiové frekvence aneb, jak na to? Mon Nov 19, 2012 5:21 pm | |
| pro usnadnění práce - displayID 5569 | |
| | | Crow 0% Ozáření
Počet příspěvků : 7
| Předmět: Re: [Nápad]Vysílačka, rádiové frekvence aneb, jak na to? Mon Nov 19, 2012 6:10 pm | |
| použití prostého /w *jméno hráče* nebo /p mi přijde užitečnější a praktičtější, ale jen můj názor. Každopádně velmi zajímavá myšlenka a určitě ji v týmu probereme. | |
| | | Mr.Bone 60% Ozáření
Počet příspěvků : 61
| Předmět: Re: [Nápad]Vysílačka, rádiové frekvence aneb, jak na to? Mon Nov 19, 2012 6:11 pm | |
| Dá se to řešit i tím whispem, ale přeci jen s tím máš lepší pocit a víc tě baví, než takhle přes normal whisp.
| |
| | | Juggernaut 0% Ozáření
Počet příspěvků : 5
| Předmět: Re: [Nápad]Vysílačka, rádiové frekvence aneb, jak na to? Mon Nov 19, 2012 6:25 pm | |
| Když jsem hrál na Nostalgii,jeden gnom si tam vyrobyl vysílačku,a cokoliv jsi napsal do SAY,to se automaticky řeklo i v Chatu(kterej si vytvořil,ne všeobecnej). Byla to fakt dobrá věc. | |
| | | Glacies 200% Ozáření
Počet příspěvků : 4
| Předmět: Re: [Nápad]Vysílačka, rádiové frekvence aneb, jak na to? Mon Nov 19, 2012 6:48 pm | |
| Taky si myslím že by mohl stačit whisp, nebo parta, ovšem nápad je to dobrý a pokud to bude snadné ke zprovoznění, tak se toho podle mě dočkáte. Když to ale bude obtížnější, hádám že jsou tu zajímavější a lepší věci, na které je lepší se zaměřit. | |
| | | Mr.Bone 60% Ozáření
Počet příspěvků : 61
| Předmět: Re: [Nápad]Vysílačka, rádiové frekvence aneb, jak na to? Mon Nov 19, 2012 6:54 pm | |
| To jop, ale furt to má ten dobrej efekt a lidi to víc baví než nudné whispy ^^ | |
| | | Tattoo 80% Ozáření
Počet příspěvků : 121
| Předmět: Re: [Nápad]Vysílačka, rádiové frekvence aneb, jak na to? Mon Nov 19, 2012 7:29 pm | |
| Jistě že to jde řešit whispem, proto jsem tam ty alternativy vypsal. Ale jak už řekl Bone, je to prosě vychytávka, něco nového a whispy. RP whisp:"Nepřítel na obzoru! Přepínám!" OOC whisp:"Co to meleš vole??" Tím jsem chtěl naznačit, že tyhle věci patří pro OOC účely Mě je v podstatě jedno, jak to dopadne.. nějak extra se nesnažím svůj nápad prosadit, ale přišlo mi zbytečné si ho nechat pro sebe :-) | |
| | | Mr.Bone 60% Ozáření
Počet příspěvků : 61
| Předmět: Re: [Nápad]Vysílačka, rádiové frekvence aneb, jak na to? Mon Nov 19, 2012 7:41 pm | |
| Chápu, radši bych to s tou vychytávkou, whisp je jen na OOC účel, tohle by bylo mnohem lepší. | |
| | | Tattoo 80% Ozáření
Počet příspěvků : 121
| Předmět: Re: [Nápad]Vysílačka, rádiové frekvence aneb, jak na to? Mon Nov 19, 2012 7:46 pm | |
| uvidíme, co na to vývojáři. | |
| | | Tattoo 80% Ozáření
Počet příspěvků : 121
| Předmět: Re: [Nápad]Vysílačka, rádiové frekvence aneb, jak na to? Tue Nov 20, 2012 8:41 pm | |
| Zdravim, nebudu vytvářet kvůli týhle pitomince zbytečnej topic, ale rozhodně se svámi chci podělit o dost cool věc Je docela perverzní, ale vývojáře pobaví. Jedná se o script, který jsem našel na wowresource - autor neznámý. - Spoiler:
#include "ScriptPCH.h" #define PUSA "A kam ji chces? " #define ORAL "Hmehmohmhomhm....Promin vzdycky zapomenu prestat mluvit" #define SEX "Ja si jen lehnu. Zbytek necham na tobe <|>" class npc_strip : public CreatureScript { public: npc_strip() : CreatureScript("npc_strip") { } bool OnGossipHello(Player *player, Creature *_creature) { player->ADD_GOSSIP_ITEM( 7, "Dej mi pusu" , GOSSIP_SENDER_MAIN, 1); player->ADD_GOSSIP_ITEM( 7, "Zatancuj mi" , GOSSIP_SENDER_MAIN, 2); player->ADD_GOSSIP_ITEM( 7, "Oralek? " , GOSSIP_SENDER_MAIN, 3); player->ADD_GOSSIP_ITEM( 7, "Co sexik?" , GOSSIP_SENDER_MAIN, 4); player->SEND_GOSSIP_MENU(DEFAULT_GOSSIP_MESSAGE, _creature->GetGUID()); return true; } bool OnGossipSelect(Player *player, Creature *_creature, uint32 sender, uint32 uiAction) { if (sender == GOSSIP_SENDER_MAIN) { player->PlayerTalkClass->ClearMenus(); switch(uiAction) { case 1:/-/Pusa player->CLOSE_GOSSIP_MENU(); _creature->HandleEmoteCommand(17); _creature->MonsterSay(PUSA, 0, player->GetGUID()); break; case 2:/-/Tanec player->CLOSE_GOSSIP_MENU(); _creature->HandleEmoteCommand(10); break; case 3:/-/Oral player->CLOSE_GOSSIP_MENU(); _creature->HandleEmoteCommand(68); _creature->MonsterSay(ORAL, 0, player->GetGUID()); break; case 4:/-/Sexik player->CLOSE_GOSSIP_MENU(); _creature->HandleEmoteCommand(12); _creature->MonsterSay(SEX, 0, player->GetGUID()); break; default: break; } } return true; } }; void AddSC_npc_strip() { new npc_strip(); }
| |
| | | Mr.Bone 60% Ozáření
Počet příspěvků : 61
| Předmět: Re: [Nápad]Vysílačka, rádiové frekvence aneb, jak na to? Tue Nov 20, 2012 8:52 pm | |
| Chvíli jsem se C++ učil, ale k pochopení scriptu to snad nepotřebuje nikdo ^^ | |
| | | Tattoo 80% Ozáření
Počet příspěvků : 121
| Předmět: Re: [Nápad]Vysílačka, rádiové frekvence aneb, jak na to? Tue Nov 20, 2012 8:56 pm | |
| Nenapsal jsem že potřebuje.. | |
| | | Tilia 0% Ozáření
Počet příspěvků : 5
| Předmět: Re: [Nápad]Vysílačka, rádiové frekvence aneb, jak na to? Wed Nov 21, 2012 4:30 pm | |
| Na tohle nejsou třeba GM příkazy... stačí vytvořit kanál - vysílačka jedna dvě etc. a zaheslovat je. Akorát nevím, jestli by to nelákalo někoho připojovat se na vysílačky kdyby znal heslo ale třeba je na jiné postavě a nemá tam co dělat, i když z kanálů se dá i vyhazovat pokud vím. Tak by to zas takový problém být nemusel. | |
| | | Podpora 20% Ozáření
Počet příspěvků : 15
| Předmět: BLABLABLA Wed Nov 21, 2012 4:36 pm | |
| Bla Bla Vysílačka bude .... dle rozhodnutí Dev teamu. | |
| | | Tilia 0% Ozáření
Počet příspěvků : 5
| Předmět: Re: [Nápad]Vysílačka, rádiové frekvence aneb, jak na to? Wed Nov 21, 2012 4:41 pm | |
| Však vám to neberu, je to dobrý nápad. Jen nevím proč dělat něco složitě když to jde jednoduše, toď vše. | |
| | | Tattoo 80% Ozáření
Počet příspěvků : 121
| Předmět: Re: [Nápad]Vysílačka, rádiové frekvence aneb, jak na to? Wed Nov 21, 2012 7:27 pm | |
| | |
| | | Tattoo 80% Ozáření
Počet příspěvků : 121
| Předmět: Re: [Nápad]Vysílačka, rádiové frekvence aneb, jak na to? Thu Nov 22, 2012 6:57 pm | |
| Je možné, že zakládáním topiců někoho štvu a říkám si že když mohu využít tohoto topicu, je netřeba tvořit dalšíNávrh 2.0Athert s Filipem na Mythii dokázali rozchodit vehicle seath. Tato techická vymoženost by se dala využít i zde, na Afterfallu. Věřím že stím Filip počítá, možná něco plánuje, ale stejně tak možné je, že se také nic dít nebude. Pro případ, že by se to opravdu rozjelo, jsem chvilku přemýšlel nad věcma, které by se takto mohli upravit.
Boj o život.. motorek také nebude spousta, však bude od ní očekáváno, že ukáže veliké věci. Je nám známo, že i z reálného světa, je poměrně možné vést na motocyklu více jak dvě osoby. Riskantní ale možné. Mě napadlo pouze jedno místo, které by bylo poměrně ideální. Druhé místo je docela přehnané, ale někdo to třeba ocení.- Spoiler:
1) výstupek na stání, viž popelářské nákladní vozidlo. 2) Sedání na dece.To je tedy vše, možná to nemá fungovat jako návrh. Třeba to je jen úvaha. :-) Ciao | |
| | | Mr.Bone 60% Ozáření
Počet příspěvků : 61
| Předmět: Re: [Nápad]Vysílačka, rádiové frekvence aneb, jak na to? Thu Nov 22, 2012 7:49 pm | |
| Dobrej návrh, ale pokud vím, tak když na motorku nasedne druhý člověk, tak se automaticky otevře druhé místo pro něj z boku motorky. Tak jestli s tím nebude problém. | |
| | | Sponsored content
| Předmět: Re: [Nápad]Vysílačka, rádiové frekvence aneb, jak na to? | |
| |
| | | | [Nápad]Vysílačka, rádiové frekvence aneb, jak na to? | |
|
Similar topics | |
|
| Povolení tohoto fóra: | Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
| |
| |
| |
|