Návrhy od Kreshe - Díl 1Takže, trochu jsem se nudil a tak jsem
se rozhodl, že vypíšu pár věcí co mě napadly
o dnešním večerním rozjímání
.
Některé nápady budou naprosto extrémní,
některé nepřípustné ale, alespoň něco
1. První návrh je to že Filip, který umí 3D modelovat, by mohl udělat více pozměněných modelů humanů.
Tím myslím například to že někteří by byli tlustší, někteří by byli svalnatí, někteří jen třasořitky apodobně
Hráčům by to dodalo trocha realisičnosti ve wowku a navíc... navíc by to bylo prostě pěkný
2. Další nápad, byl již mno někde řečen a taktéž se týká modleů, přesněji vlasů, u kterých by bylo pěkné kdyby si hráči mohli zvolit více barev a odstínů vlasů. Taktéž jak již byl řečeno (někde
), by prý šlo udělat aby humani mohli mít vlasy např. undeadů a jiných ras. A vážně... Takovej růžovej pankáč by byl cool
3. Věřím že tento systém již máte nějak pořešený ale i tak. Jde o "trade. Každý item má nějakou prodejní hodnotu a kupní. Tato hodnota by byla úplně stejná (myslím tím že ten item by měl stejnou kupní i prodejní hodnotu). Avška nelekejme se
, nechi to udělat jako peníze
Ta hodnota by se u všech itemů pohybovala v rovině 1-10 nebo 1-nějaké číslo. Hodnota by se hráčům neukazovala. U vendora by se přes c++ udělalo to že hráč klikne na item jaký chce. Vyskočí mu tabulka kam může přesunout své itemy z báglu. Hodnoty se itemů z báglu se sečtou a porovnají se s hodnotou itemu od vendora, jestliže tam bude, v případně toho že hodnoty jsme nastavili na 1-10, odchylka např. 1-2, itemy se smění s obchodníkem který je zařadí do své nabídky zboží. Když bude mít nějakého zboží více jak např. 10 ks tak se hodnota sníží o 1-3 body (v závislosti na počtu kusů). Tím nám vznikne taká jednoduchá ekonomika
4. Dále systém zabíjení npcček jaký mohl být na Mythii kdyby uspělo referendum. Npc se budou o půlnoci množit a nebo taky ne. Např. přes den máme 10 zombíků. Někdeo zabije čtyři a tudíž máme už jen šest. O půlnoci se jejich počet rozroste o třetinu/polovinu - vypočítané z počtu zombí co přežijou. Takhle by to mohlo mít jednodenní ckylus (o půlnoci) a nebo by to mohlo být jednou za 12 hodin apod.
5. Další nápad je sice trochec více hard na výrobu ale nu což
Dost obj ve hře - jako např různé klády, kusy plechu apod. By mohly být přidány jako itemy. Když někdo item použije, tak ho někam může spawnout a zase také sebrat. Aby se nám nestalo že postavíte základnu a někdo vám ji v noci rozebere, budou se ty po 10 minutách volného ležení jakoby zamykat a budou nesebratelné. Tudíž když někdo bude chtít stavět bez GM, tak si jen sežene tyto itemy a může si postavit třeba kostel
. Získávání by fungovalo asi takhle - Najdu dřevo na zemi, zavolám GM, zaeRPím sběr matroše, ono ho GM odspawní a addne mi náležitý počet itemů - kolik uzná samo GMT za vhodné.
6. Random spawn npc ve dne a v noci
Tím myšleno že by se ty npcčka objevovali na různých místech a v různých koncentracích, v závislosti na tom jaká je denní doba. Noc = vyjít ven je sebevražda apod. Také by nemuselo být špatné aby npc měli dlouhé waipointové trasy
Přecijen nebude zombí stát na jednom místě celý den.
7. Samoříditelné AI eventy. Vezměme si že máme pár hráčů - řekněme 5. Podmínka v c++ bude např. že když je více hráčů jak 3 od sebe vzdálených 20 metrů a od nich je do 60 metrů více jak dvoučlená skupina enemy npc, tak zaútočí. Když se tyto útočící npc cestou dostanou blíže jak 10m k jiným enemy npc, přiberou si je jako posily
Takhle by to šlo v mnoha variantách a už je to jen o fantazii
8. To je určitě už nějak ošetřené ale aby ten kdo má plynovou masku, nebo ochrané oblečení a vejde do nebezpečné zóny (s radiací) měl menší postihy než ostatní. Dále kdyby to šlo, aby pro zreálnění kdyby ten co má plynovou masku měl na obrazovce jakousi mlhavou vrstvu
Minimálně v GHI to jde udělat
.
No nic, musím končit, tak někdy dáme zase další díl nápadů