Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.



 
PříjemLatest imagesHledatRegistracePřihlášení

 

 Nápady (by Kresh)

Goto down 
5 posters
AutorZpráva
Kresh
60% Ozáření
60% Ozáření
Kresh


Počet příspěvků : 46

Nápady (by Kresh) Empty
PříspěvekPředmět: Nápady (by Kresh)   Nápady (by Kresh) Icon_minitimeSun Nov 18, 2012 6:51 pm

Nápady (by Kresh) 600px-Nuclear_symbol_svg-766665 Návrhy od Kreshe - Díl 1

Takže, trochu jsem se nudil a tak jsem
se rozhodl, že vypíšu pár věcí co mě napadly
o dnešním večerním rozjímání Razz .
Některé nápady budou naprosto extrémní,
některé nepřípustné ale, alespoň něco Razz

1. První návrh je to že Filip, který umí 3D modelovat, by mohl udělat více pozměněných modelů humanů.
Tím myslím například to že někteří by byli tlustší, někteří by byli svalnatí, někteří jen třasořitky apodobně Smile Hráčům by to dodalo trocha realisičnosti ve wowku a navíc... navíc by to bylo prostě pěkný Very Happy

2. Další nápad, byl již mno někde řečen a taktéž se týká modleů, přesněji vlasů, u kterých by bylo pěkné kdyby si hráči mohli zvolit více barev a odstínů vlasů. Taktéž jak již byl řečeno (někde Razz ), by prý šlo udělat aby humani mohli mít vlasy např. undeadů a jiných ras. A vážně... Takovej růžovej pankáč by byl cool Very Happy

3. Věřím že tento systém již máte nějak pořešený ale i tak. Jde o "trade. Každý item má nějakou prodejní hodnotu a kupní. Tato hodnota by byla úplně stejná (myslím tím že ten item by měl stejnou kupní i prodejní hodnotu). Avška nelekejme se Smile , nechi to udělat jako peníze Smile Ta hodnota by se u všech itemů pohybovala v rovině 1-10 nebo 1-nějaké číslo. Hodnota by se hráčům neukazovala. U vendora by se přes c++ udělalo to že hráč klikne na item jaký chce. Vyskočí mu tabulka kam může přesunout své itemy z báglu. Hodnoty se itemů z báglu se sečtou a porovnají se s hodnotou itemu od vendora, jestliže tam bude, v případně toho že hodnoty jsme nastavili na 1-10, odchylka např. 1-2, itemy se smění s obchodníkem který je zařadí do své nabídky zboží. Když bude mít nějakého zboží více jak např. 10 ks tak se hodnota sníží o 1-3 body (v závislosti na počtu kusů). Tím nám vznikne taká jednoduchá ekonomika Smile

4. Dále systém zabíjení npcček jaký mohl být na Mythii kdyby uspělo referendum. Npc se budou o půlnoci množit a nebo taky ne. Např. přes den máme 10 zombíků. Někdeo zabije čtyři a tudíž máme už jen šest. O půlnoci se jejich počet rozroste o třetinu/polovinu - vypočítané z počtu zombí co přežijou. Takhle by to mohlo mít jednodenní ckylus (o půlnoci) a nebo by to mohlo být jednou za 12 hodin apod.

5. Další nápad je sice trochec více hard na výrobu ale nu což Smile Dost obj ve hře - jako např různé klády, kusy plechu apod. By mohly být přidány jako itemy. Když někdo item použije, tak ho někam může spawnout a zase také sebrat. Aby se nám nestalo že postavíte základnu a někdo vám ji v noci rozebere, budou se ty po 10 minutách volného ležení jakoby zamykat a budou nesebratelné. Tudíž když někdo bude chtít stavět bez GM, tak si jen sežene tyto itemy a může si postavit třeba kostel Razz Very Happy . Získávání by fungovalo asi takhle - Najdu dřevo na zemi, zavolám GM, zaeRPím sběr matroše, ono ho GM odspawní a addne mi náležitý počet itemů - kolik uzná samo GMT za vhodné.

6. Random spawn npc ve dne a v noci Smile Tím myšleno že by se ty npcčka objevovali na různých místech a v různých koncentracích, v závislosti na tom jaká je denní doba. Noc = vyjít ven je sebevražda apod. Také by nemuselo být špatné aby npc měli dlouhé waipointové trasy Smile Přecijen nebude zombí stát na jednom místě celý den.

7. Samoříditelné AI eventy. Vezměme si že máme pár hráčů - řekněme 5. Podmínka v c++ bude např. že když je více hráčů jak 3 od sebe vzdálených 20 metrů a od nich je do 60 metrů více jak dvoučlená skupina enemy npc, tak zaútočí. Když se tyto útočící npc cestou dostanou blíže jak 10m k jiným enemy npc, přiberou si je jako posily Very Happy Takhle by to šlo v mnoha variantách a už je to jen o fantazii Smile

8. To je určitě už nějak ošetřené ale aby ten kdo má plynovou masku, nebo ochrané oblečení a vejde do nebezpečné zóny (s radiací) měl menší postihy než ostatní. Dále kdyby to šlo, aby pro zreálnění kdyby ten co má plynovou masku měl na obrazovce jakousi mlhavou vrstvu Smile Minimálně v GHI to jde udělat Razz .

No nic, musím končit, tak někdy dáme zase další díl nápadů Razz
Návrat nahoru Goto down
Egy
40% Ozáření
40% Ozáření
Egy


Počet příspěvků : 25

Nápady (by Kresh) Empty
PříspěvekPředmět: Re: Nápady (by Kresh)   Nápady (by Kresh) Icon_minitimeSun Nov 18, 2012 7:28 pm

Tady jsou moje názory k nějakým z nich: Razz

1) Je pravda, že se mi taky nelíbí že každej chlap je svalnatej, takže bych to taky rád uvítal. Smile
2) Toto se řešilo už v jiném topicku, myslím že stačí mrknout tam a máš odpověĎ Razz
3) I když je to celkem chaoticky popsané, myslím že jsem to pochopil a taky dávám palec hore. Very Happy
5) Myslím že toto se hodně využije, jelikož né vždy má GM čas něco spawnit, že?
6) Prostě souhlas... Very Happy
7) Jestli jsem to dobře pochopil, tak to má podle mě i nevýhody. Třeba utočení přes zdi a hlavně v noci, když vás nemá zombík šanci zahlídnout, tak náhle zaútočí?
Návrat nahoru Goto down
Tattoo
80% Ozáření
80% Ozáření
Tattoo


Počet příspěvků : 121

Nápady (by Kresh) Empty
PříspěvekPředmět: Re: Nápady (by Kresh)   Nápady (by Kresh) Icon_minitimeSun Nov 18, 2012 7:42 pm

Taktéž se chci trochu vyjádřit k tématu

1 ) Mi přijde docela zbytečné, jistě by to zpestřilo výběr, ale je to věc, která když už by měla být.. tak úplně na smaotný konec priorit.
2 ) U hairstylu to samé, tyto věci bych nechal samotnému konci.
3 ) Tohle mi přijde jako opravdu dobrý nápad, musle jsem si to ale přečíst dvakrát abych to pochopil Very Happy
4 ) Souhlasím.. tohle rozhodně nesmí chybět. Prostě by se denně muselo něco zabít, jinak by se přemnožili. A já navrhuji že v případě RP smrti hráče, by se spawnulo 5 dalších kreatur - odpovídající hráčské dovednosti - schopnostem - či EQ. Tzn. Chcípne generál v plné zbroji, po jeho smrti GM spawne dejme tomu 5 zombí psů.
5 ) S tímto souhlasím, ale jen u základních objektů - mapa.. atd. Něco jako plech, bych řešil skrze GM.
6 ) Souhlas
7 ) Názor si nechám prozatím jen pro sebe.
8 ) Ano, to je věc itemu, jedin co bych mohl případně říci i za GMT, je to jedna z věcí, která by se mohla objevit ve hře.
Návrat nahoru Goto down
https://afterfall.forumczech.com/
Hanz
0% Ozáření
0% Ozáření
Hanz


Počet příspěvků : 2

Nápady (by Kresh) Empty
PříspěvekPředmět: Re: Nápady (by Kresh)   Nápady (by Kresh) Icon_minitimeTue Dec 11, 2012 10:30 pm

Nebudu vytvářet nový topic, ale určitě bych nezapoměl na nějaký spell ke střelným zbraním, pomocí kterého by bylo možné target slownout na meele.
Pro méně chápavé útok pažbou.
Návrat nahoru Goto down
Podpora
20% Ozáření
20% Ozáření
Podpora


Počet příspěvků : 15

Nápady (by Kresh) Empty
PříspěvekPředmět: Dev odpovídá   Nápady (by Kresh) Icon_minitimeTue Dec 11, 2012 11:23 pm

Protože jsou návrhy postovány po Features locku tak nebudou téměř určitě v prvních vrzích hry.
to Kresh
1 zatím ne
2 zaléží na čase ale je v plánu
3 klient nezvládne takže ne
4 určitě ne ze začátku
5 máme trochu jinný nápad nicméně podobný
6 je v plánu udělat v releasu
7 uvidíme ale neni to uplně hlavní téma
8 Ano je v plánu na release

to Hanz ano velmi podobný systém je v podstatě hotov.
Návrat nahoru Goto down
Sponsored content





Nápady (by Kresh) Empty
PříspěvekPředmět: Re: Nápady (by Kresh)   Nápady (by Kresh) Icon_minitime

Návrat nahoru Goto down
 
Nápady (by Kresh)
Návrat nahoru 
Strana 1 z 1
 Similar topics
-
» Nápady okolo spellov.

Povolení tohoto fóra:Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
 :: Out Of Atom :: DELETE :: Návrhy a nápady-
Přejdi na: